"ANAWIN"proiektuaren sintesia:


Pasaden asteartean proiektuaren aurkezpena egin genuen.  Erlijioko klasea hasi bezain laster aurkezpenekin hasi ginen, eta gure taldea, ia azkenengoak izan ginen.
Nik uste dut ondo egin genuela Mikaela eta Eneritzen partez, niri, ordea, txarrago atera zitzaidan, esan behar nuena ahastu zitzaidalako, eta hau gertatu zitzaidan oso urduri jarri nintzelako.

Aurkezpena egin ondoren, ikaskideek nola egin genuen baloratu zuten, eta guztiek hurrengoa esan ziguten:

 - Eneritz-ek Mikaela eta ni baino askoz gutxiago esan zuela komentatu zuten, baina ni usted ut hau gertatu zela Eneritz egun askoretan falta egin delako.  

 - Mikaelak, nahiko ondo ikasita zeramala esan diote.

 - Niri, ordea, pixka bat trabatu nintzela esan didate, baina aldi berean la nona egin dudala.

Horregatik, Eneritz-ek eta nik esaten genuenaren laburpen bat egin behar izan dugu, eta gaur entregatu behar izan dugu.  Zigor honek gauzak ez direla azkenengo momentuan egin behar  irakatsi dit, eta nahiz eta ikasita eraman eskolara, urduri jartzea arazoak bakarrik ematen dituela.

Proiektu honetan zehar asko ikasi dut; taldeko lanetan parte hartzen, gauzak interesatzen bazaizkigu esfortzatu behar garela.

Hurrengo urterako hobeto egiten saiatuko naiz.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak